Nieuwe editie van Bollenstreek Info is uit

Regiomagazine - Vorige week vrijdag werd in de fraaie achtertuin van het VVV-kantoor naast museum De Zwarte Tulp in Lisse de nieuwe uitgave van Bollenstreek Info gepresenteerd. Directeur Dirk Bouman van Uitgeverij Verhagen overhandigde het eerste exemplaar met gepaste trots aan Marco van der Lingen van Marketing Lisse.
Door Piet van Kampen

Het informatieve magazine is een groot succes geworden sinds vorig jaar de eerste editie het levenslicht zag. Directeur Dirk Bouman koestert de samenwerking met de citymarketeers uit de streek, die steeds vastere vormen aanneemt. “Het is mooi om te zien hoe onze samenwerking uitmondt in een prachtig product.” ”Het is een product geworden, waar we als citymarketeers erg trots op zijn”, verklaart Marco van der Lingen.

Deze handzame informatiebron voor de lezers van alle kranten die Uitgeverij Verhagen in de regio uitgeeft biedt talloze mogelijkheden voor recreatie en een dagje er tussenuit. De lezers kunnen vanuit de luie stoel op hun gemak kiezen uit wat de regio te bieden heeft. Katwijk, Noordwijk, Leiden, Lisse, Noordwijkerhout, Teylingen en Hillegom zijn nog lang niet door iedereen ontdekt. De bezienswaardigheden en evenementen in de streek zijn talrijk. Het is een rijk gevulde menukaart die in de tweede uitgave wordt weergegeven. De Bollenstreek Info wordt als bijlage in de huis aan huis bladen mee verspreid. Een krant om te bewaren.

Foto: v.l.n.r.: Eva Rusman (Lisse Marketing), Sabine Hertogh (Noordwijk Marketing), Marco van der Lingen (Lisse Marketing), Dirk Bouman (directeur Uitgeverij Verhagen), Hanneke van Wieringen (VVV Noordwijkerhout), Klaas Slootweg (Promotie Hillegom) en Esdor van Elten (Uitgeverij Verhagen). Op de foto ontbreken Teuntje van Delft (Uitgeverij Verhagen), Annemarie Guijt (Katwijk Marketing) en Marloes Wesselman (Leiden Marketing) en Marjolein Boomsma (Gemeente Teylingen).