Uitgeverij Verhagen brengt Beleef de Bollenstreek magazine tot bloei

Niemand minder dan Guido van Woerkom, de ‘grote baas van de ANWB’ was afgelopen vrijdag naar Noordwijkerhout gekomen om het eerste exemplaar van het Bollenstreek info Magazine uit handen van Dirk Bouman, directeur van Uitgeverij Verhagen en Piet de Vries, Coördinator Bollenstreek Regiomarketing in ontvangst te nemen. Het kleurrijke en zeer informatieve blad werd in het decor van bloeiende hyacinten op het land van de gebroeders Van der Poel aan Van Woerkom overhandigd. 

Door Piet van Kampen

Een fraaier decor om dit door Uitgeverij Verhagen geproduceerde magazine het levenslicht te laten zien was nauwelijks denkbaar. Directeur Dirk Bouman was er dan ook maar wat trots op dat het mooie product in zijn bedrijf gestalte kreeg. ‘Het is een vervolg op de krant die eerder door samenwerking van de marketingorganisaties in de Bollenstreek als ‘Beleef de Bollenstreek’ in veel brievenbussen viel. Nu dus een professioneel magazine dat met veel inzet en zorg is samengesteld. De hele regio - en vele bezoekers - kunnen genieten aan wat de Bollenstreek en Leiden te bieden hebben. ‘Soms weten de mensen niet wat er in de eigen omgeving allemaal te doen is’, zegt Teuntje van Delft, hoofdredacteur van Uitgeverij Verhagen. ‘Het is een blad voor toeristen maar zeker ook voor de inwoners van de streek. Het fraaie magazine zal bij alle recreatiecentra, hotels, campings, restaurants, jachthavens, VVV-kantoren en de Keukenhof gratis verkrijgbaar zijn’.

Eerste exemplaar Beleef de Bollenstreek-magazine voor Guido van Woerkom

Samenwerking
‘De marketingorganisaties en VVV’s uit de Bollenstreek en Leiden, de Stichting Beleef de Bollenstreek en Keukenhof zijn blij met de samenwerking, die geleid heeft tot dit prachtige magazine’, verwoordde Piet de Vries. ‘Evenals met de evenementenagenda, die vanaf nu elke veertien dagen in de kranten van Uitgeverij Verhagen staat.’ Dirk Bouman was blij met de warme woorden. Ook met de reacties van de genodigden die bij de uitreiking aanwezig waren. ‘Het ziet er geweldig uit’ was diverse malen te beluisteren. Een mooier compliment was nauwelijks denkbaar.

Lees hier het Bollenstreek.info magazine zomer 2015
Lees hier het Bollenstreek.info magazine lente 2015
Lees hier het Bollenstreek.info magazine zomer 2014
Lees hier het Bollenstreek.info magazine lente 2014